onsdag 23 februari 2011

Unsettled

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva här på bloggen, men som jag känner att jag inte riktigt kan :S
Jag börjar sakta men säkert få en liten "kalaump" i bröstet... What should I do?

Ikväll har jag och min grupp suttit med vårt grupparbete nummero 3. Dom är seriöst inte kloka här, slänger på oss det ena efter det andra. Har aldrig haft så fullt upp i hela mitt liv. Men man börjar faktiskt komma in i det ganska bra :) Sen måste jag säga att jag fullkomligt älskar att lära mig nya saker! Nu har jag bara pluggat i 2 månader, men jag känner redan att jag utvecklats och lärt mig grymt mycket på så kort tid!

Nånting som däremot är riktigt jobbigt är att jag saknar mina katter så sjukt mycket :'( Önskar verkligen att jag fick vara med er. Men jag lovar att jag kommer upp och gosar med er när jag ska till Norrland igen! Ni kommer alltid vara mina flickor <3

1 kommentar:

  1. Gumman det är bara att ringa om du behöver prata. Det vet du!

    SvaraRadera