söndag 13 februari 2011

Exhausted

Idag har jag varit supertrött... Helt slutpumpad!
Första tentan är i alla fall gjord och det kändes ändå helt okej. Eller helt okej, jag kan ju omöjligt säga om jag klarar mig eller inte, men det hade kunnat gått sämre om man säger så. Jag känner åtminstone att jag gjort vad jag kunnat. De sista  dagarna pluggade jag i princip 12 timmar/dag och jag satt exakt hela tentatiden och skrev (närmare bestämt 5 timmar). Så det finns inte så mycket mer jag hade kunnat gjort. Dock känner man ju nu i efterhand att jag borde ägnat mer tid åt att plugga på gamla tentor istället för all annan pluggteknik jag använt mig av. Men nu vet man det till nästa gång.
På kvällen blev det i alla fall en redig tentaslask. Vi förade hos Cammi, och sedan var vi på Olearys och Bistrobar resten av kvällen. Jag hade en riktigt rolig och flummig kväll!


Det här har varit den första "pluggfria" dagen sen jag började, men det varar inte länge till. Imorgon drar vi nämligen igång med nästa kurs; Marknadsföring. Det blir nog tufft men intressant :)

/ML






2 kommentarer:

  1. Herregud vad snygg du var melinda :D you go girl!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du fixade tentan galant, gumman! MISS YOU snygging

    SvaraRadera