lördag 19 februari 2011

19/2



Onsdagskvällen var king! Och jag körde på blodröda läppar, det händer då inte varje dag :P Men det var lite kul för omväxlings skull!
Om ett par timmar anländer mamma till Kalmar. Hon ska stanna till måndag så det blir kul :)
Jag inser nu att jag inte bott i samma stad som mina föräldrar sen jag var 15 år. Rätt sick ändå, men eftersom jag knappt minns tiden innan så har man ju vant sig ganska rejält med att klara sig själv :P Många gånger önskar man dock att avståndet var kortare. Okej, nu har jag i och för sig "bara" 40 mil istället för typ 70 som jag hade när jag bodde i Norrland, men ändå drygt att resa.
Idag har det varit en skön dag. Vaknade upp, poade på lite i lägenheten, lagade en skål med gröt, tog mig en sväng till gymmet och hittade även en redig genväg, gillas! Underbart också att det är ljust mycket längre om dagarna nu. Det är verkligen nått jag längtat efter. Jag menar nu är klockan snart fyra och det är fortfarande ljust och fint, awesome :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar