måndag 28 februari 2011

Med en ömmande fot

Alltså kan man ha så här ont i foten? Kan seriöst inte gå på den. Körde lodisvarianten i lördags och gick på krogen i mjukisbrallor, pippilottor och uggsliknande tofflor, vilket jag verkligen inte skulle gjort! Dels för man såg jäkligt knäpp ut, och dels för att mina fötter tog måttligt med stryk. Fattar inte vad som hänt, men nu kan jag inte gå på foten what so ever :S
Men men, jag hade ju kul i alla fall, så helt bortkastat var det ju inte. Plus att man nu kan bocka av den på listan över saker man bör gjort innan man dör, gå på krogen i mjuksbyxor ;)
Var väl först tänkt att jag bara skulle ut på fredagen för att fira att JAG KLARADE TENTAN(!!!!!) Men sen lyckades jag visst bli övertalad att gå ut på lördagen också, nykter dock :)

Har nyss haft ett långt telefonsamtal med Jossan, verkligen superkul att få prata med henne igen! Vi hade en hel del att ta igen :) I miss that lady! <3

Lite bilder från fredags;

 



Nu dags att sortera lite tvätt och sen sova.
Godnatt mina vänner och ovänner. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar