onsdag 16 februari 2011

Halvtaskig dag...

Usch vad seg jag känner mig idag... Ledig men hade ändå ställt väckarn på 9.30 så jag inte skulle sova bort hela dagen. Dessvärre hade jag glömt trycka igång den vilket resulterade i att jag ändå sov till halv ett! Hatar när man sover bort så många timmar, känns som man inte hinner göra ett dugg. I och för sig var det kanske välbehövligt, både min kropp och hjärna behövde nog få vila upp sig lite. Drömde förresten att jag var gravid, och samtidigt som jag hade en unge i magen hade jag rökt och supit som en galning. Lite jobbig känsla man hade när man vakna eller vad? Drog iväg på gymmet i alla fall och körde lite kondition och mage, men gick inge vidare där heller eftersom jag var så trött. Och nu har jag verkligen noll motivation till att öppna böckerna och plugga. För det första är det typ en miljard sidor vi ska läsa, och för det andra är kurslitteraturen på engelska i den här kursen. Och inte vanlig vardagsengelska utan apsvår akademisk engelska. Baaah... ge mig styrka! Hur ska jag orka festa ikväll? Nåja, det kommer vara en spännande grej denna kväll, så det blir nog roligt ändå! :P

Btw, ska jag göra något med mitt hår?

     
mörk, mellan eller ljus?

2 kommentarer:

  1. Du ska vara mörk, inget snack om saken! ;)

    svar: ja precis jag har Cerazette :) nu hann jag inte med att hämta ut p-pillren idag som jag planerat så jag vet inte.. ska dock göra det imorgon istället och då hoppas jag verkligen inte att dom är slut! ;/ orka det

    SvaraRadera
  2. Haha ja det är du ju inte ensam om precis, är likadan som du vet! ;)

    Men åh det sög ju balle.. vafan ska man göra då? I NEED MY PILLS, haha. Klarar mig inte utan mer :(

    SvaraRadera