fredag 23 september 2011

Unnar mig ett break i vardagen



Dagens plugg + gårdagens plugg = 26 timmars effektivt plugg.
Insane? Jo tack jag vet... Men har liksom inte så himla mycket val när kursen jag läser nu är rena rama grekiskan för mig. Så in i helskotta svårt att man bara vill slita håret av sig. Dessutom har jag fått ett jävulskt tråkigt besked... Som jag tidigare nämnt har jag ju blivit antagen till ett halvårs utlandsstudier på University of Macau. Men igår skrev ansvarige för internationella relationer att jag minst måste ha 60 hp för att få åka på utlandsstudier. Men tack för att du kollar upp och berättar det nu liksom! Eftersom jag bara läst ett halvår innebär det att jag måste klara ALLA kurser denna termin för att få åka. Press? Nääädå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar