fredag 30 september 2011

Det är fest hos mig ikväll och hela världen är min

Egentligen borde inte jag få ha en blogg så dåligt som jag uppdaterar den...
Men ändå skönt på nått sätt att få skriva av sig lite då och då, när man har tid. Så känns ändå tråkigt att ta bort den.

Well well, nu är äntligen tentan över och jag känner mig någorlunda mänsklig igen. Alltså jag överdriver inte när jag säger att jag snittade 12 timmar om dan sista veckan, snittade! En dag satt jag och Erica på skolan från nio på morgonen till ett på natten liksom. Rätt oskönt också att jag inte har en blekaste aning om hur det gick på tentan. Eftersom det var sjukt mycket räknegrejer så känns det som det antingen kan gått bra, eller så har det gått helt åt helskotta. No idea. Och trots våra fem timmars tentaskrivade var jag sjukt stressad! Satt sist kvar i tentasalen tills dom i princip fick slänga ut mig :P Men men, gjort vad jag kunnat så nu är det bara att avvakta och se om det håller.

Idag har det varit en riktig feelgood-dag. Käkade kinabuffé med Kristin och sen drog jag ner till playan med Alex för lite sol och bad. Tredje doppet för i år :) Det har varit galet varmt hela dagen! Oktober snart, hur går det ihop liksom?!

2 kommentarer: