onsdag 7 september 2011

Bye bye vinflaska

Ett halvt poäng ifrån att klara duggan.. Ett halvt poäng! What's up with that liksom?! Inte nog med det ändrade jag två svar i sista sekunden innan jag lämnade in den för jag blev osäker. Givetvis var ju de första svaren rätt! Åhh jag måste börja lita mer på mig själv :(

Fair enough, får trösta mig med att det är bartömning på Vallen ikväll och jag ska äntligen inleda min så kallade spritdiet! Det vill säga enbart dricka ren sprit, a.k.a shottar :P Försöker minska kaloriintaget så gott det går och med tanke på att en starköl motsvarar elva sockerbitar och ett glas vin sju, så går det fet bort. Dessutom kommer jag få i mig betydligt mindre vätska, därav färre toalettbesök ;)

Nä nu har jag suttit på bibblan länge nog... Dags att bege sig av till Carmen för mat och sminka till detta ansikte så gott det går! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar