onsdag 3 augusti 2011

The Rite

Ikväll har jag och min sambo Lisa haft skräckfilmskväll (eller snarare thriller skulle jag vilja säga) med vin och snacks i högsta hugg. Vi såg The Rite, även kallad Ritualen. Helt okej måste jag faktiskt säga! Även om jag kan tycka den spårade aningens mot slutet. Men bra handling och bra skådisar. Anthony Hopkins är klockren rakt igenom, men det är väl ingen nyhet. Den gubben gör alltid bra roller. För att sätta betyg på filmen får den 7/10. Helt klart sevärd. Men nu tickar klockan på och det är dags för mig att nanna kudde. Håller alla tummar jag har för att det ska bli fint väder imorgon på min lediga dag!

C ya
Don't wanna be ya

2 kommentarer:

  1. om du vill veta så baseras ritualen på verkliga händelser så om den spårar ur så är vår värld också lite ur spår :P

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet ju det. Det gör det hela extra stört :P

    SvaraRadera