torsdag 4 augusti 2011

Med måsen vid min sida

Dagen har varit great. Sov ut till halv tolv, lagade grötfrukost och drack mitt morgonkaffe. Sen mötte jag och Lisa upp Fredrik vid Hornstull för att gå vidare till Långholmen där vi solade och badade. Riktigt mysigt! Kanske lite väl mycket folk för min smak dock, som helst föredrar ställen som är mindre berikat med människor. Oj nu låter jag värsta anti folk, och ja det är jag också. Inte minst snorungar! :P
När vi var nöjda där gick vi till en indisk restaurang för en tidig middag. Jag beställde en stenugnsgrillad lammrätt. Insane gott! Vet inte vad jag fått för dille på lamm, men beställer väldigt ofta det har jag märkt. Gott kött, bra kött!
Ikväll har jag poat på med tvätten och städat lyan med massa Veronica Maggio i bakgrunden. Hennes nya skiva är fullkomligt awesome!!


Imorgon får Melli besök, wiiee :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar