fredag 26 augusti 2011

The Beat

God afton! Idag känner jag mig lite seg och moloken, så försökte komma på bättre mood genom att klicka hem en ny parfym. Och vips känns det genast lite bättre. Farligt för mig att vara på sånt här humör... Jag kommer bli ruinerad förr eller senare! Men men, det blev Burberry The Beat. Blev tipsad av syrran att den skulle va god och börjar känna mig lite småless på min Calvin Klein Euphoria så dags att testa något nytt :)



Är för övrigt tillbaka i Kalmar och lever loppan! Riktigt roligt att träffa alla gamla sköningar igen :) Blivit en hel del fester och fikande. Pallar dock inte vara bakis imorgon, så ska utnyttja det underbara vädret till fullo ikväll genom en rejäl dos tennislirande med kusin vitamin.
Trevlig helg mina vänner och ovänner!

1 kommentar:

  1. jiha! tror inte du kommer bli besviken :) men det måste ju betyda att jag har tillgång till den eftersom att jag kom med förslaget.. :P

    SvaraRadera