söndag 28 augusti 2011

Här Kommer Lyckan För Hundar Som Oss




Årets Gardenparty var awesome!! Jag av alla körde förfest ute på gräsmattan vid min lya. Så vi blev ett ganska stort gäng, supertrevligt :) Sen vandrade vi vidare till Lindö där Gardenpartyt höll till. Grymt mycket folk och grymt mycket dans! Stod och shaka på dansgolvet kanske 95% av kvällen haha! Avslutningsvis fick vi för oss att vi skulle dansa balett till tryckarlåtarna... Ja jag säger inte så mycket mer än så :P

Idag har jag haft en riktigt skön dag. Tog 2 bakistabletter innan jag somnade så har mått som en kung idag. Helt sjukt att det verkar funka! Funka till och med så bra att jag drog till gymmet och körde ett pass Fuego.  Askul! Synd bara att ledarna inte är nått vidare på Friskis.. Sen blev det solarium och när jag kom hem tog jag tag i lite städning och tvätt. Klippte även rikard, lite extraslantar sitter aldrig fel :P

Nu blir det ett par avsnitt av The big bang theory och sen är det godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar