tisdag 21 juni 2011

The world keeps turning

Godkväll, godnatt, godmorgon, you name it.. Här ligger i alla fall jag i sängen och bloggar från mitt nya boende, lovely!
Idag har det varit en allmänt skum dag... Konstigt väder och konstiga händelser. Bland annat när jag och jossan var på Nordea blev en kvinna överfallen av en man! Alkisar båda två men scary som fan! Även fast det var fullt med folk där inne så är det såklart ingen som gör nånting, utan alla bara ställer sig och tittar på... Hej Sverige?!
Men men, jag var i alla fall på en restaurang på söder lite senare och åt en sjuhelskotta god middag a' la lamm. Har sagt det förr och jag säger det igen; de flesta äter för att leva, medan jag lever för att äta! En riktigt god måltid slår det mesta på fingrarna.

Imorgon har vi tänkt ta oss ut till Gåshaga för lite sol och bad om vädret tillåter. Ska bli trevligt att se lite andra delar av fina Lidingö :)
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar