torsdag 30 juni 2011

Hon ba fläng runt

I förrgår fick jag för mig att jag ville flytta, igår skrev jag på kontakt och fick nycklarna och just nu ligger jag i sängen i min nya lägenhet. Hej vad det går undan!
Det var absolut inga fel på mitt boende jag hade ute på Lidingö, men snubben jag hyrde av var lite småskum plus att jag hade lite väl långt till jobbet därifrån. Men nu är det andra bullar, tar mig kanske tre minuter till jobbet nu, så himla skööönt! Med andra ord bor jag numera i en lägenhet i(/på?) Liljeholmen. Det är en tvåa på tionde våningen. Bilder kommer nog upp lite senare.. Kanske till och med en video om ni har tur :P

Nä nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp och möta mammi på centralen! :)
Godnattpuss
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar