onsdag 22 juni 2011

Sol Vind Och Vatten



Var som sagt ut med Joe till Gåshaga en sväng idag. Dock blev det inge bada av den här gången, dels hitta vi inget bra badställe plus att vattnet fortfarande är cold as ice. Saknar Backsjö just nu, där var det minsann aldrig några problem med badandet! :P
Vi satte oss i alla fall på en brygga och chillade ett tag. Sjuuukt vackert är det där ute. Den dagen jag har ekonomin till det ska jag flytta ut dit, that's for sure! Observera att jag sa NÄR och inte om... Får väl gifta mig rik om inte annat haha!

Fortfarande rätt luddig midsommar, men nu börjar det luta att att vi ska dra ut till Fjäderholmarna med ett gäng dudes jag aldrig träffat. Men jag tycker alltid det är roligt att lära känna nytt folk så det kan nog bli trevligt :)

Nu plums i säng mina ben växer inte!
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar