torsdag 23 juni 2011

Spackel


Sprang förbi topshop här om dagen och inhandlade lite smink. Aldrig testat deras makeup tidigare, så tyckte det var hög tid att ge det en chans. Det blev en puderfoundation, eyeliner och mascara. Av det lilla jag hunnit testa hittills måste jag säga att jag är mycket positivt överraskad! Foundationen täckte bra och blev matt och fin. Det var bra svärta i både mascaran och eyelinern och jag kunde till och med bygga upp lite volym på mina näst intill obefintliga fransar :P Köpte vattenfast mascara så man kan sola och bada i sommar utan att för den sakens skulle efterlikna en panda.

Nu är det bara elva timmar kvar till min och Jossans sill lunch! Kommer bli insane gott! Sen fixa naglar, hår och hela den baletten för att efter det dra ut till skärgården. Håller alla tummar jag har för att det inte ska regna!

Glad midsommar på er vilka ni än må vara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar