onsdag 27 juli 2011

Suuuk

Här ligger jag i min gamla säng hemma i Karlskoga och river mig själv med mina något för långa tånaglar. Planen var egentligen att jag skulle vända kursen mot Örnsköldsvik ikväll, men precis när jag var på väg ut från jobbet ropade Sanna på mig att Chefen hade ändrat schemat till att jag blev tvungen att jobba hela helgen istället. Fett dåligt, ännu mer dåligt att han inte ens kan meddela mig om det.
Nåja det kändes hur som helst lite väl ovärt att åka så långt för att hinna va där typ en dag, så då blev det Värmland istället. Det funkar ju faktiskt det med. Och vid närmare eftertanke känns det faktiskt rätt skönt eftersom jag för närvarande är så förkyld så det känns som hjärnan håller på att spricka av snor. Typ eeuuuww! Hoppas det känns bättre imorgon så man inte bara blir sängliggandes hela vistelsen.

Dock saknar jag mina babes i Norrland så oerhört mycket! Skit också, måste verkligen komma upp snart.. Simple as that! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar