söndag 3 juli 2011

I don´t care if it´s wrong or right, Gamble hard and just shine some light

Här sitter jag och har precis tryckt i mig en redig kvällsfika. Mor har dragit hemåt och jag har lägenheten för mig själv igen. Jag måste faktiskt medge att det varit riktigt soft att ha henne här. Jag menar få asiatisk mat serverad på bordet hela helgen tackar man inte direkt nej till :P hehe nä men en skön mamma & dotter helg helt enkelt!
Mitt sovrum är för övrigt en fet mess just nu. Är mitt uppe i en packning och då blir det alltid såhär. Ska nämligen bege mig iväg till Gotland imorgon för att hälsa på O en sväng. Aldrig varit i Visby förut, so I'm very excited! :D

Nu disken, sen fortsätta med packningen. Kommer glömma halva mitt liv men ändå :)
Published with Blogger-droid v1.7.0
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar