måndag 25 juli 2011

Ledig dag i Stockholm

Dag 2 på min diet: Jag mår illa!
Just nu känner jag mig yr och har dessutom gått och blivit sjuk. Vadå orutinerat?
Så nu har jag precis halsat Echinagard och hoppas på det bästa.
Sen är det väl kanske inte så konstigt att jag känner mig yr med tanke på att klockan är sju på kvällen och det enda jag har fått i mig idag är en kopp kaffe och en knäckebrödskiva.
Men nu har jag i alla fall slängt in en laxbit i ugnen till kvällsmat.

25:e juli innebär pärningen! Så åkte lite sporadiskt ut till Nacka Forum i hopp om att hitta lite nya fina underkläder på Change. Riktigt knepigt, på tal om det, att det inte finns nått Change i centrum?! Finns ju till och med i lilla Kalmar. Nåja, var urplockat som fasen när jag kom dit så hitta såklart inget i min storlek. Däremot köpte jag en söt bh från Twilfit. Tyvärr fanns den inte i 65F så fick köpa 65E istället. Är lite på gränsen men jag är grymt svag för leopardmönstrat så kunde bara inte låta bli! :P



Hittade även lite annat kul som två toppar från Zara, ett pärlhalsband och mineralfoundation från The Body Shop.
Nä nu är det dags för mig att avnjuta min laxbit. Trevlig kväll på er!
Puss

1 kommentar: