onsdag 19 oktober 2011

Live today, dream about tomorrow

Nyss kommit hem från krogen. Blev lite spontanutgång ikväll. När klockan slog 23.00 så kände jag bara äh what the hell, jag vill dansa! Så drog in till Volym och hooka upp med resten där. Måste ju ta tillfället i akt när det väl är onsdag med tanke på att jag jobbar varje lördag, och fredagars uteliv kan slänga sig i väggen! :P
Fett med skoj hade jag i alla fall, och träffade på många kända ansikten :)

Men nu är det sleepy time här, så ska krypa ner under täcket och längta till lördag med Daniel Adams-Ray i huvudrollen! SWEET! :D

Btw, klarade tentan!! Blir seriöst chockad över mig själv nu alltså. Men med tanke på alla timmar jag la ner på skiten tycker jag ändå jag förtjänar det ;D Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar