måndag 17 oktober 2011

Den Gyllene Listan

Ikväll tänkte jag dela med mig av dom 3 viktigaste egenskaper som jag anser att en snubbe måste ha:


1. SNÄLL (Förklaring: Det är utan tvekan den absolut viktigaste egenskapen för mig! Det spelar ingen roll om killen i fråga är skitsnygg, stenrik, übervältränad osv men ändå behandlar mig som kattskit. Han ska vara genomsnäll mot mig, that's it!)

2. MOGEN (Förklaring: En mycket sällsynt egenskap bland män, men ack så viktig! Om en kille är mogen så kommer sig resten per automatik. Då vet han hur man ska bete sig och håller inte på med en massa dumheter eller vräker ur sig onödiga kommentarer)

3. ATTRAKTIV (Förklaring: Därmed inte sagt att han måste vara snygg! Jag har många gånger blivit attraherad av "fula" killar. Men jag måste självklart kunna bli attraherad av honom. För hur snäll och mogen han än må vara blir det ändå problematiskt om jag inte ens kan tänka mig ta i honom med tång)

Höga krav? Det ska man ha! 
So there you go, work it! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar