fredag 27 januari 2012

Study Time

Här sitter jag med min Business Mathematics course och försöker fatta nått, vilket inte går så himla bra. Till en början valde jag bara en massa flumm-kurser, men det var så hiskeligt tråkigt på föreläsningarna så istället bytte jag ut några av mina 6 kurser till bland annat, Business Law, Statistics and data analysis och Business Mathematics. Nu i efterhand kan jag kanske känna att jag tagit mig lite väl mycket vatten över huvudet då matten är skitsvår och Business Law är den kursen flest kuggar på här. Men men, jag gillar utmaningar så har man gett sig in i leken får man leken tåla. Tycker åtminstone detta är betydligt roligare än en massa teorikurser :P
Igår gick ett gäng till the Galaxy för lite gambling, men jag och Monique var övertrötta så vi stannade hemma och hollade på Kung Fu Panda 2 istället, skitrolig film!! :D Alltså vad är det med mig och animerade filmer?! Totally loving it!! Trassel, Up, How to tame your dragon, Ice Age, Mega Mind, listan kan göras lååång!



Föresten, ett tips till alla som tycker det är drygt att tvätta håret och har slut på torrshampo; Använd PUDER! Dutta lite puder i hårbotten och vipps är all oljighet borta! Quite disgusting men ingen behöver ju få veta nått ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar